Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

"Με έλεγαν κλώνο της Τατιάνας"


Η Χριστίνα Λαμπίρη μιλά ανοιχτά για την "κόντρα" της με την Τατιάνα Στεφανίδου. "Για μένα η Τατιάνα ήταν η διαφήμισή μου" είπε, καθώς επίσης ότι "έκλεβε" λίγη από την λάμψη της μέσα από τα σχόλια. Συνέχισε αναφερόμενη στο άγχος που έχει μπροστά στην κάμερα ακόμη και σήμερα, γι' αυτό έχει φτιάξει έναν φαντασικό φίλο που μιλά σε αυτόν! Δήλωσε χαρακτηριστικά...



"Δεν έρχομαι σε κόντρα με την Τατιάνα, επί σειρά ετών έπρεπε να απολογούμαι για το ότι βγήκα στην τηλεόραση με δικιά μου εκπομπή ενώ ήμουν αρχισυντάκτρια της Στεφανίδου. Με έλεγαν κλώνο της. Για μένα η Τατιάνα ήταν η διαφήμισή μου. Ήταν πολύ καλό για μένα που η Τατιάνα ήταν ψηλά, γιατί έπαιρνε και εμένα κάπου εκεί κοντά μέσα στην ανακύκλωση των σχολίων". Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή φροντίζει να μην δίνει λαβές, όμως αποκάλυψε ότι δεν της έχει γίνει πρόταση για πρωινό αν και θα το ήθελε.