Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Η απάντηση στο τρο-μακτικό (4)


Έχεις και δύο υστερόγραφα τρο-μά-ρα σου.

Συνεχίζω και κλείνω

Μου λες: Μην μπεις στη διαδικασία να αρχίσεις πάλι τις ερωτήσεις, Δεν πρόκειται να ασχοληθούμε. Και προς Θεού, μην εκμεταλλεύεσαι τη νέα σου "θέση" (ξέρεις εσύ). Δεν σε τιμάει...
Και σου απαντώ: Ρε άσε τις υποδείξεις για κανένα άλλον. Εσύ μιλάς για εκμετάλλευση;

Μου λες: "Αλλαξε τα χρώματα στο blog σου, θυμίζουν το δικό μας...(ξέρεις εσύ)"
Και σου απαντώ: Άκου ανόητε τρο-μα-κτικέ. Εγώ έπρεπε να χρησιμοποιήσω το "πορτοκαλί" αναγκαστικά γιατί είναι το χρώμα του logo του σταθμού. Υπάρχει από τότε που υπάρχει και το channel 9. (Πολύ πριν από το troktiko και τη δική σου μαϊμουδιά φυσικά). Εσύ άραγε... γιατί προτίμησες το πορτοκαλί; Και κάτι ακόμη. Ρε συ, από τους δυο μας... εγώ είμαι ο αντιγραφέας; Αυτό μου χρεώνεις; ΕΣΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Τρο-μα-κτικέ συγκεντρώσου..... Συγκεντρώσου σου λέωωωω.........