Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Τρο-μα-κτικέ... εδώ σου τα μαζέψαμε όλα για να τα διαβάσεις συνολικά


Τρο-μα-κτικέ, από φόβο μήπως και έχασες κανένα επεισόδιο, σου τα μαζέψαμε για να τα έχεις όλα μαζί και να μπορείς να μας απαντήσεις συνολικά....

Σου θυμίζει τίποτα ο παρακάτω διάλογος;

Είναι ο διάλογος που έγινε μεταξύ ενός ανθρώπου (που ήθελε να διαφημιστεί στο μαϊμουδιάρικο blog σου) και του υπεύθυνου που έχεις βάλει για να κλείνει τις διαφημίσεις σου... του "μεσάζοντά" σου. Λοιπόν, εμένα αυτός ο άνθρωπος μου είπε ότι ο διάλογος που έγινε ήταν κάπως έτσι.... Για διάβασέ τον και απάντησέ μου αν είναι αληθινός.

(Περιμένω με τρομερή αγωνία να διαψεύσεις έστω και μία λέξη από όσα θα διαβάσεις παρακάτω).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ "ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ" ΤΟΥ ΤΡΟ-ΜΑ-ΚΤΙΚΟΥ

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Να σας πω την αλήθεια, εγώ έχω μπει στη μέση. Εγώ θα φάω τις σφαίρες, δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν ξέρω αν μάθατε το ιστορικό της προηγούμενης ομάδας.

-Για ποια ομάδα λέτε;

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Πριν 1,5 μήνα στο troktiko σκοτώσανε τον διαχειριστή.

-Έχει καμία σχέση όμως το troktiko με το tromaktiko;

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Ουσιαστικά 2-3 παιδιά είναι από εκεί. Εντάξει… η συνέχιση της ιδέας είναι.

-Είναι η συνέχιση της ιδέας δηλαδή…

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Ουσιαστικά είναι η συνέχιση της ιδέας αλλά υπάρχει ο φόβος. Υπάρχει ο κίνδυνος.

-Απλώς… μου κάνει εντύπωση τώρα. Η συνέχιση της ιδέας και … γιατί τώρα 30.000 ευρώ τον μήνα; Είναι μεγάλο ποσό. Είχε διαφημίσεις το troktiko;

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Το troktiko είχε μόνο google. Το troktiko δεν είχε διαφημίσεις, όχι. Εδώ όμως έχουμε ένα θέμα. Δεν ξέρω αν παρακολουθείτε το blog. Έχει στηθεί μια ομάδα από τεχνικούς… Γενικά είμαστε 25 άτομα. Είναι 25 άτομα τα παιδιά. 4 δημοσιογράφοι και όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι που γράφουν στη σύνταξη, φοιτητές κτλ. Συν οι τεχνικοί. Όλοι πληρώνονται. Όλοι πληρώνονται από τον διαχειριστή. Όχι από εμένα. Εγώ είμαι ο μεσάζοντας. Ο διαχειριστής είναι ένα νέο παιδί. Μην νομίζετε ότι του περισσεύουνε. Ένας δημοσιογράφος είναι, νέος. Όχι και πολύ γνωστός. Όχι και άγνωστος.

------------------------------------

"Μεσάζοντας" Τρο-μα-κτικού: Υπάρχει ένα θέμα εδώ πέρα. Οι συντάκτες που γράφουν μέσα… πέρα από το διαχειριστή, εγώ δεν τους ξέρω…. Δεν είναι παιχνίδι… γιατί τα blogs ουσιαστικά τα έχουν περάσει για παιχνίδι, ότι κάνουμε το χόμπι μας.

------------------------------------------------

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Απλά τώρα όσοι ήταν με το troktiko, δεν είναι μαζί με το tromaktiko.

-Πως γίνεται όμως αυτό;

"Μεσάζοντας τρο-μα-κτικού": Πως γίνεται… Πιστεύω ότι τα παιδιά κάνανε το concept που έκαναν άλλοι. Αυτό θέλω να πιστεύω και για αυτό έφτασε τόσο γρήγορα τόσο ψηλά.


Σχόλιο: Δεν μου λες τώρα ρε μαϊμουδιάρη τρο-μα-κτικέ... έχεις σχέση εσύ με το troktiko;

Έχεις στην ομάδα σου παιδιά από το troktiko ή έτσι απλά το λες για να εξαπατάς τον κόσμο;

Έχεις εσύ καμία σχέση με το troktiko ή είσαι απλά ένας τυχάρπαστος που απλά σκέφτηκες να στήσεις μια μπίζνα πάνω στο θάνατο του Σωκράτη;

Είσαι εσύ "ο συνεχιστής της ιδέας" ή ένας ανήθικος τύπος;

Λέγε ρε τρο-μα-κτικέ.... πουλάς παραμύθι στον κόσμο. Πουλάς παραμύθι και στους υποψήφιους πελάτες σου;

Τελικά ρε τρο-μα-κτικέ... πόσο ξεφτίλας είσαι;


Κυρίως όμως πες μας αν διαψεύδεις έστω και μία λέξη από τα παραπάνω. Τα θυμάται ο "μεσάζοντάς" σου; Αληθεύουν όλα αυτά τρο-μα-κτικέ;