Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Η απάντηση στο τρο-μα-κτικό (3)


Τρο-μα-κτικέ δώσε τέλος σ΄αυτή την ιστορία. Άλλαξε blog.

Συνεχίζω

Μου λές: "Έχουμε πίστη και όραμα, μα πάνω απ' όλα ΑΓΑΠΗ γι' αυτό που κάναμε..."
και σου απαντώ: Και εγώ νόμιζα ότι έχετε μόνο καρμπόν. Ποιά πίστη; Ποιό όραμα; Καμιά ντροπή νιώθει κανείς εκεί μέσα; Τσίπα; την ξέρεις τη λέξη "τσίπα";


Μου λες: "Αυτά Μάνο Κ. Άσε/άστε τον πόλεμο και Αποκαλύψτε τους δολοφόνους του Σωκράτη Γκιόλια και εμείς θα είμαστε μαζί σας!"
Σου απαντώ: Καλά είναι αυτά και μακάρι... αλλά πρώτα λέω να ξεκινήσουμε απο εσένα. Εσύ θα αλλάξεις...

Μου λες: "ΚΑΝΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙΝΙΕΣ".
Και σου απαντώ: Βρε απίστευτε τύπε... εσύ έκλεψες τη ζωή και την επιτυχία ενός νεκρού για να βγάλεις λεφτά. Εγώ κάνω κατινιές; περίεργη αντίληψη έχεις για τις κατινιές.


Άκου τρο-μα-κτικέ. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Μην σκέφτεσαι το αν ήταν νόμιμο αυτό που έκανες. Να σκέφτεσαι αν ήταν αντρίκιο. Ήταν; Είσαι υπερήφανος για την κλεψιά που έκανες; ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ. Κόψτο πριν σε μισήσει ο κόσμος και αηδιάσει μαζί σου. Άλλαξε blog και συνέχισε αυτό που κάνεις. Γιατί δεν αλλάζεις έστω τώρα; Για να μην χάσεις κανά ευρώ;