Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

H απάντηση στο τρο-μα-κτικό (1)


Τρο-μα-κτικέ... δεν σου ταιριάζει περισσότερο να βάλεις για σήμα τη μαϊμού;

Τρο-μα-κτικέ... πριν ξεκινήσουμε θέλω να σου πω για άλλη μια φορά ότι στο τέλος θα κάνεις πίσω. Μόνο χρόνο χάνουμε... Στο τέλος θα σε πείσω ότι αυτή την απατεωνιά θα πρέπει να τη σταματήσεις. Και θα τη σταματήσεις. Και μη μου γράφεις να μην κάνω άλλες ερωτήσεις. Έχω πολλές να σου κάνω στο μέλλον. Στο ξαναλέω... Μόνο χρόνο χάνουμε.

Τώρα ξεκινάμε...
Μου λες: Η "δουλειά" σoυ είναι να κλείσεις τα blogs/το blog ή να αποκαλύψεις τους δολοφόνους;
Σου απαντώ: Και ποιός σου είπε ότι θέλω να κλείσεις; Το αντίθετο... κάτι τέτοιοι σαν και εσένα πρέπει να υπάρχουν για να παίρνουν αξία οι άλλοι. Δεν θέλω να κλείσεις τρο-μα-κτικούλη μου, που δεν μπορείς να τρομάξεις κανέναν άλλον εκτός από τον εαυτό σου. Θέλω να πάψεις να παίζεις τη μαϊμού εις βάρος ενός ανθρώπου που δολοφονήθηκε. Δεν μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αυτό...!!!

Μου λες: Η συνείδησή και το χρέος σου απέναντι στον αδικοχαμένο δημοσιογράφο και φίλο σου Σωκράτη Γκιόλια, λέει "κυνήγα τον blogger που έχει τα χρώματα και το layout του προηγούμενου blog;" ή "ΚΥΝΗΓΑ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ;"
Σου απαντώ: Μέχρι πότε θα κρύβεσαι πίσω από αυτό το επιχείρημα βρε άτιμε και ξεφτιλισμένε τρο-μα-κτικέ; Για τη δική μου τη συνείδηση μιλάς; Η δική σου η συνείδηση τι σου λέει δηλαδή που έστησες μπίζνα πάνω στη δολοφονία του...; Αν έχεις... τι σου λέει; Ότι είναι αντρίκιο αυτό που έκανες και συνεχίζεις να κάνεις;

"Τρο-μα-κτική περίπτωση"... το έχεις καταλάβει ότι είσαι λάθος. Κάνε πίσω. Στήσε ένα άλλο blog που να είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ και στείλε εκεί τους αναγνώστες σου. Γιατί δεν το κάνεις έστω και τώρα; Για να μη χάσεις κανά ευρώ;