Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Tρο-μα-κτικέ συγκεντρώσου...

Τρο-μα-κτική απομίμηση (μου άρεσε αυτό)... θέλω να συγκεντρωθείς και να συνειδητοποιήσεις ότι αυτό που κάνεις δεν μπορεί να συνεχιστεί...

Σε είδα και εγώ απο την πρώτη μέρα που βγήκες. Με εξαπάτησες και εμένα. Μου είπαν ότι ξαναβγήκε το troktiko και μπήκα να το δω. Άρα μπορώ να συνειδητοποιήσω απόλυτα αυτό που κάνατε. Υπήρξα θύμα του...

Και ξέρατε ότι -αφού μαζέψετε τον κόσμο- ακόμη και μια διάψευσή σας, ο κόσμος θα τη θεωρούσε ως μια αναμενόμενη αδυναμία. Ότι εσείς είστε αλλά κρύβεστε...

Τελικά αποδείχθηκε ότι απλά κάνατε μια γρήγορη και έξυπνη κίνηση. Τόσο γρήγορη που σε κάνει να απορείς...

Όλο αυτό όμως... απατεωνιά δεν είναι ρε τρο-μα-κτική μαϊμού;

Γιατί να σκεφτείς τόσο γρήγορα το πως θα εκμεταλλευτείς τη δολοφονία του Σωκράτη; Αυτό μου κάνει κυρίως εντύπωση. Γιατί να είναι αυτό το πρώτο πράγμα που σου ήρθε στο μυαλό; Εσύ δεν αναρωτιέσαι; Σκέφτεσαι λάθος τρο-μα-κτικέ.

Τόσο καιρό δεν έλεγα τίποτα επειδή το θεωρούσα μικρό να ασχοληθώ μαζί σου. Τώρα όμως που οι δημοσιογράφοι του Ράδιο 9 αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε αυτό το blog και ασχολήθηκα προσωπικά, συνειδητοποίησα το πόσο άτιμο είναι να παίρνει κάποιος άσχετος το δημιούργημά σου και να το εκφυλίζει.... Και μιλάμε για το blog του φίλου μου. Που είχε δωσει τη ζωή του για αυτό (κυριολεκτικά). Ρε, αν ήσουν εσύ στη θέση μου, δεν θα έκανες το ίδιο;

Κόψτο τρο-μα-κτικέ. Άλλαξε όνομα, χρώματα και τα ρέστα και στήσε ένα νέο blog όμορφο και ΔΙΚΟ ΣΟΥ. Βασικό να είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ. Στείλε τον κόσμο σου εκεί και είσαι μια χαρά. Γιατί δεν το κάνεις δηλαδή; Τώρα που έχεις πετύχει και παίζεις εκ του ασφαλούς... γιατί δεν το κάνεις; Για να μη χάσεις κανένα ευρώ;

Συγκεντρώσου..........