Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Είπαν στο Ράδιο 9


Αλέξης Μητρόπουλος
Υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής
(στο Μπάμπη Παπαπαναγιώτου 10.00-12.00 στο Ράδιο 9)

Για το αποτέλεσμα των εκλογών για τον συνδυασμό του
«Το ποσοστό ήταν ακριβώς το ίδιο που είχε πάρει ο ενιαίος ΣΥΡΙΖΑ προ αποχωρήσεως Κουβέλη-Ψαριανού, προ αυτονομήσεως Αλαβάνου και προ έμμεσης ή άμεσης στηρίξεως του ψηφοδελτίου Χάγιου κι έτσι εγώ θεωρώ ότι διεσώθη ο Συνασπισμός»...

Για το αν θα ξανακατέβαινε αν είχε την επιλογή
«Από εδώ και πέρα με αυτές τις δυνάμεις που είναι σθεναρά αντιμνημονιακές και θέλουν να μην κατεδαφιστεί το κοινωνικό κράτος βεβαίως θα συζητούσα. Εγώ στην ενοποίηση του αντιμνημονιακού, κοινωνικού ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει φύγει ή βρίσκεται μέσα αλλά είναι απόλυτα στραμμένο υπέρ της ανοικοδόμησης του κοινωνικού κράτους βεβαίως είμαι ανοιχτός για συζήτηση, όχι να ηγηθώ αλλά να είμαι μέσα σε μια ενωτική, κοινωνική, πολιτική, διευρυμένη, πειστικότερη προσπάθεια. Και νομίζω ότι οι διεργασίες θα αρχίσουν και σε αυτό».
Αν θα παραμένει μέλος του ΠΑΣΟΚ
«Θεωρώ ότι αυτό έχει τελειώσει. Θεωρώ ότι όπως έχει ανακοινώσει επισήμως το ΠΑΣΟΚ παρά το ότι έχω εκλεγεί έχω διαγραφεί -εκτός αν έχετε άλλη πληροφορία από αυτό που έχω μάθει- και με την αυτόνομη κάθοδο αλλά και με την πρώτη μου διαφοροποίηση από τον Μάρτιο του 2010, που έστειλα την επιστολή με την υπεισέλευσή μας στο καταστροφικό μνημόνιο και είπα ότι δεν μετέχω σε καμία διαδικασία όσο υπάρχει αυτό το καταστροφικό μνημόνιο». «Έκανα αυτές τις επιλογές με κεντρικό στόχο να πείσω τους πολίτες του λεκανοπεδίου και κυρίως αυτούς που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ αλλά και την ευρύτερη αριστερά ότι ο δρόμος του μνημονίου είναι καταστροφικός και ότι είναι συνέπεια διαπραγμάτευσης ανικάνων και ανήμπορων πολιτικών για καλύτερες εθνοφελείς λύσεις και αν υπάρξει ενωτικότερη προσέγγιση σε καθαρά αντιμνημονιακό μέτωπο να προστατεύσουμε την Ελλάδα, σε αυτή τη λογική είμαι ανοικτός σε συζήτηση».
Για τον β΄γύρο
«Εγώ δεν θεωρώ πάντως γνήσια αντιμνημονιακή δύναμη τη ΝΔ συνεπώς σε καμία περίπτωση δεν μπορώ ο κόσμος να αποστεί από την κεντρική επιλογή «όχι μνημόνιο».
Για τις αφίσες του που γέμισαν την Αθήνα
«Η παράταξη, που συνεκρότησε όλο το ψηφοδέλτιο και ανέλαβε όλα τα έξοδα, έκρινε σκόπιμο να κάνει αφίσες και την πρώτη μέρα που ο μικρός μου γιος τις είδε, έδωσα εντολή και οι περισσότερες αφαιρέθηκαν και οι δε άλλες επικαλυφθηκαν από τις πολλαπλάσιες του ΚΚΕ και των άλλων κομμάτων κι έτσι τέλειωσε το θέμα. Άρα δεν μετείχα ούτε στην προβολή ούτε στα οικονομικά του ψηφοδελτίου διότι εξαρχής τους είπα «δεν έχω ούτε ένα ευρώ για οικονομική στήριξη του ψηφοδελτίου».