Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Το top model που βάζει υποψηφιότητα στις εκλογές

"Ψηφίστε Μπέη, να είστε πιο ωραίοι"

Δεν είναι το σύνθημα της προεκλογικής του καμπάνιας, αν και θα μπορούσε για τον Αντώνη Μπέη ο λόγος που έφησε την καριέρα του στις πασαρέλες για να ασχοληθεί με τη γή και τώρα με τα κοινά. Στα δεκαπέντε του έκανε πασαρέλα δίπλα στη Ναόμι και την Ζιζέλ, στα είκοσι αγόρασε το πρώτο του σπίτι στη Νέα Υόρκη, στα τριάνταδυο τα άφησε όλα πίσω και ήρθε στην Ηλεία και να γίνει αγρότης. Ο Αντώνης Μπέης, κορυφαίο μοντέλο με εξώφυλλα στη Vogue και...



φωτογραφήσεις με τον Στίβεν Μαϊζέλ αποφάσισε να κατέβει υποψήφιος για Δημοτικός Σύμβουλος στους δήμους Κυλλήνης, Λεχαινών, Ανδραβίδας και Βουπρασίας με τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο. Πρωταρχικός στόχος του αν εκλεγεί είναι να φτιάξει το νερό στο χωριό του, αλλά και τον τουρισμό. Ο ίδιος λέει, "Από τη στιγμή που αποφασίσαμε να έρθουμε μόνιμα στην Ελλάδα, ήθελα να μπω για τα καλά μέσα στην ελληνική ζωή και στο ελληνικό σύστημα. Οι γονείς μου επέστρεψαν μόνιμα το 2001 και εγώ αποφάσισα να κάνω το βήμα, πριν τρία χρόνια. Ο πατέρας μου είναι κατασκευαστής. Προς το παρόν έχουμε μια επιχείρηση με ζώα. Ο πατέρας μου ήταν ήδη δημοτικός σύμβουλος, αλλά αυτή τη φορά δεν θα βάλει υποψηφιότητα. Ελπίζω να τον διαδεχθώ. Εφ'όσον έχω αποφασίσει να ζήσω μόνιμα στην Ελλάδα, θέλω να κάνω ότι μπορώ για να διορθώσω τα προβλήματα που εντοπίζω. Δεν θέλω να είμαι απέξω και να ακούω ότι ο ένας έκλεψε κι άλλος έκανε διάφορα. Θέλω να ασχοληθώ εκ των έσω και να αλλάξω ό,τι μπορώ".