Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

"H Δούκισσα Νομικού πρέπει να βελτιώσει το λεξιλόγιό της"


Η Μαρία Αραμπατζή έδωσε συνέντευξη στον "Αδέσμευτο Τύπο του Ρίζου" και μίλησε για τα τηλεοπτικά πεπραγμένα. Η παρουσιάστρια της εκπομπή του Mega "Το παιδί μου και εγώ" αναστατώνει τα τηλεοπτικά πρόσωπα, σχολιάζει το "Πρωινό Mou" και αναφέρεται στους πρώην συμπαρουσιαστές της, Νομικού και Ουγγαρέζο αλλά και σε επικριτές της...



λέγοντας, "Δεν είδα να ζητάνε καποια πιστοποίηση σεφ απο τους παρουσιαστές μαγειρικών εκπομπών ,ούτε να αντιδρούν που κάποιοι δεν ξέρουν να βράσουν ούτε ένα αυγό. Το θεωρώ υποκριτικό να συνδέεις το είδος αυτής της εκπομπής με τη μητρότητα, αναφέροντας ότι "δεν εχει γνωρισει τη μητρότητα αλλά θα κάνει εκπομπή για το παιδί", όπως είπε γνωστό blog για μένα". Όσον αφορά στο "Πρωινό mou" είπε, "Είναι μια πολύ καλά δουλεμένη εκπομπή με διακριτούς ρόλους σε επίπεδο παρουσιαστών , και είναι εμφανές ότι στην αρχισυνταξία υπάρχει δημοσιογράφος με εμπειρία και αντανακλαστικά", ενώ για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο που είναι "ειδικός συνεργάτης", "Ο ίδιος δήλωσε πριν απο την έναρξη της εκπομπής ,πως φέτος αν του ζητηθεί είναι πρόθυμος να κάνει ακόμα και τον καραγκιόζη". Σχολίασε διάφορα τηλεοπτικά πρόσωπα, "Σπυρος Χαριτατος:Ο στρατηγός φαίνεται στην ήττα και όχι στη νίκη. Ο Γιωργος Καραμέρος το ίδιο.

Δουκισσα Νομικου: Την έχουν βάλει σε κάτι λαμπερό χωρίς να βγάζει προσωπικότητα και νομίζω ότι θα πρέπει να βελτιώσει και να εμπλουτίσει το λεξιλόγιό της

Ρουλα Κορομηλά: Μου άρεσε η Ρούλα του Bravo

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Είναι αυθεντικος και έχει μια αμεσότητα.Ο Γρηγόρης μου αρέσει πα΄ρα πολύ και του το έχω πει και κατ'ιδίαν".