Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Έχεις πάει με άλλη γυναίκα;


Η Πετρούλα απαντάει σε ερωτήσεις αναγνωστών του Playboy...

Αγαπητή Πετρούλα είμαι ερωτευμένος μαζί σου και θέλω να σε δω οπωσδήποτε. Πες τι μπορώ να κάνω για να σε δω μόνη σου, χωρίς κάμερες. Σε παρακαλώ, πες μου...




...Alex
Alex, σ’ ευχαριστώ πολύ. Σίγουρα θα ξέρεις ότι κάνω εμφανίσεις σε μαγαζιά. Θα ήταν όμορφο αν ενημερωνόσουν από αφίσες για τις επόμενες εμφανίσεις μου και ερχόσουν να με βρεις
– ενδεχομένως για να μου δείξεις πόσο ερωτευμένος είσαι...

Πετρούλα, θα πέθαινα να σε δω να κρατάς ένα πέος, έστω και πλαστικό (σε φωτογραφία, αφού δεν κάνεις βίντεο). Σόρι αν σου φάνηκε πρόστυχο, αλλά έχω τρελαθεί με την πάρτη σου. Μπορείς να με ικανοποιήσεις;
Tzinos
Τζίνο μου, συγχωρεμένος, αλλά σε φωτογραφία μπορεί να με δεις να κρατάω μόνο σοκολατένιο!

Πετρούλα, είσαι πολύ καυτή γκόμενα. Πώς να ρίξω μια κοπέλα; Μπορώ να έχω... φωτό σου;
Nikos-10-
Σ’ ευχαριστώ, Νικολάκη μου. Καταρχήν βρες την αυτοπεποίθηση να πλησιάζεις τις κοπέλες και να κερδίζεις την προσοχή τους. Μην ντρέπεσαι, γιατί, αν δεν προσπαθήσεις για κάτι, δε θα μάθεις ποτέ το αποτέλεσμα.
Ποτέ μη γίνεσαι υπερβολικός και πιεστικός, αντίθετα να είσαι άνετος και όσο πιο κοντά γίνεται στον εαυτό σου – και όλα θα γίνουν!

Έχεις πάει με άλλη γυναίκα;
Ginini
Καλέ μου, αυτό δεν μπορώ να σου το απαντήσω. Ο καθένας είναι ελεύθερος να φαντάζεται ό,τι θέλει...
Είμαι στην ηλικία των 15 χρόνων και θέλω να μου πεις ποιες είναι οι καλύτερες συμβουλές για να ρίξεις μια κοπέλα. Filippos
Φίλιππε αγοράκι μου, τι παιδάκι είσαι εσύ! Να έχεις αυτοπεποίθηση και να ξέρεις πως όταν νιώθεις ωραίος είσαι ωραίος. Τέλος.

Γεια σου, Πετρούλα, είμαι ο Αλέξανδρος από τη Θεσσαλονίκη. Έχω ένα πρόβλημα με το πρωκτικό. Αν και είμαι 21 χρονών, δεν το έχω κάνει ποτέ. Οι κοπέλες που έχω πάει μου λένε για δικαιολογία ότι το μέγεθος του πέους μου δεν το επιτρέπει αυτό. Εσύ τι γνώμη έχεις γι’ αυτό; Το μέγεθος του πέους μου είναι 23 εκατοστά. Περιμένω την απάντησή σου.
Αλέξανδρος
Αν υπάρχει καλή διάθεση, όλα γίνονται. Εσύ το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να το πας αργά και να μην ξεχνάς ότι το λιπαντικό στην περίπτωσή σου είναι απαραίτητο.
Πετρούλα, με λένε Κώστα. Είσαι πάρα πολύ ωραία γυναίκα και το ξέρεις. Πότε θα έρθεις Βέροια στο μαγαζί μου – έχω καφέ-μπαρ στο κέντρο.
Muzz...@...
Σ’ ευχαριστώ, αγοράκι μου. Αν θέλεις να έρθω στα μέρη σου για μια εμφάνιση, δεν έχεις παρά να επικοινωνήσεις μαζί μου τηλεφωνικώς και να μου κάνεις την πρόταση. Θα περιμένω...
Πετρούλα, είσαι πολύ sexy! Θέλω να μου πεις τι σου αρέσει πάνω σε έναν άντρα.
Παναγιώτης
Σ’ ευχαριστώ, Παναγιώτη μου, για τα καλά σου λόγια. Για τον «άντρα μου», όπως έχω ξαναπεί, θέλω πολλά. Τον θέλω πιο έξυπνο από εμένα, πιο πετυχημένο από εμένα και πιο μάγκα από εμένα. Τώρα, για κάτι περιστασιακό, αρκεί να μου κάνει το «κλικ». Επίσης, ερωτεύομαι πιο εύκολα με... τα αφτιά παρά με τα μάτια.

Πόσο σου αρέσει να την έχει ο άντρας;
Ηρακλής
Ηρακλή μου, έχω ξαναπεί ότι πρωταρχικό ρόλο δεν παίζει το μέγεθος, αλλά το πόσο σκληρή είναι η στύση και κυρίως η χημεία ανάμεσα σε δύο ανθρώπους. Δεν κολλάω σε τέτοια πράγματα, είμαι του φυσιολογικού.

Πετρούλα μου, τι να κάνω που είμαι ερωτευμένος μαζί σου;
Sofoklis
Σοφοκλή μου, είναι πολύ κολακευτικό αυτό που μου λες. Και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να σε ερωτευτώ κι εγώ μια μέρα...

Λοιπόν, γεια σου. Είσαι μια κ**λα. Θέλω να πάρω την κοπέλα μου απ’ τον κώλο
και εκείνη μου λέει «όχι» επειδή λέει ότι πονάει και ότι δεν της αρέσει αυτό. Τι να κάνω για να την πείσω να ενδώσει; Όταν «τελειώνεις», είσαι η καλύτερη.
Dhmhtrhs 21
Δημήτρη μου, σ’ ευχαριστώ για τα... καλά σου λόγια. Πρέπει να ξέρεις ότι, αν δεν της αρέσει, τότε οφείλεις να την καταλάβεις και να μην επιμένεις. Αυτά τα πράγματα δε γίνονται με το ζόρι. Μπορείτε να πειραματιστείτε με πάρα πολλά άλλα πράγματα, που
θα αρέσουν και στους δυο σας.

http://alepounews.blogspot.com