Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
Οι εποχιακές εμμονές του Λάκη
Είναι γενικά παραδεκτό ότι οι κόντρες φέρνουν τηλεθέαση. Αν και ο Λάκης Λαζόπουλος δεν τις έχει ανάγκη αφού το τηλεοπτικό κοινό του χαρίζει απλόχερα τα νούμερα σε κάθε Τσαντίρι του, live ή σε επανάληψη ωστόσο...
κάθε σεζόν βάζει κάποιον στο στόχαστρό του και ξεκινά τις μπηχτές, τις σπόντες και την καμία φορά κακώς εννοούμενη σάτιρα. Πρόπερσι το μενού είχε Έφη Σαρρή με το "σταυρώστε με", τα 090 ως σημαία της προεκλογικής της καμπάνιας. Μετά είχε ολίγον τι από Καρβέλα με τον ιστορικό "μακάκα" και την απάντηση του Καρβέλα που έφερε πληθώρα απαντήσεών του. Μετά κόντρα με γνωστό μεγαλοδημοσιογράφο, με τον οποίο στη συνέχεια τα βρήκαν. Συνέχισε με μια κλάσικη Μιμή Ντενίση εν όψει του γάμου της με τον Σωτήρη Πολύζο. Την Μπουμπούκα και τον Μπουμπούκο της τους πέρασε κόσκινο και φέτος επέλεξε ένα πρόσωπο, όπως και τα προηγούμενα της επικαιρότητας που "πουλάει", αυτό της Ρούλας Κορομηλά. Με μια διαφήμιση τύπου 090 διαφήμισε και το Big Brother. Καμία πρωτοτυπία για τον ταλαντούχο δημιουργό; Σε λίγο να δείτε που θα βάλει να τραγουδά με την Ρούλα σε κεφάλια διαγωνιζόμενων στο Just the 2 of us.
Μα κι αυτοί δεν καταλαβαίνουν ότι όσο του απαντούν, τόσο εκείνος βρίσκει αφορμή να τους σχολιάζει από το Τσαντίρι του. Όντως γινεται της Τρίτης, αφού οι στόχοι της εεποχιακής εμμονής τους χαρίζουν στον Λάκη τηλεθέαση. Τον κρατούν "ζωντανό" από την τηλεοπτική μαρμάγκα.