Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

"Έχω ζήσει μισό αιώνα στο κουρμπέτι"


Η Ματούλα είναι η πιο cult περσόνα που πέρασε ποτέ από την ελληνική showbiz. Δεν στρογγυλεύει τις γωνίες, λέει τα πράγματα όπως είναι. Δεν είναι τυχαίο ότι έκανε παρέα με τον Αριστοτέλη Ωνάση. Στο στόχαστρο...



της κριτικής της βρέθηκε ο Ηλίας Ψινάκης με την υποψηφιότητά του κια δηλώνει ότι μετακόμισε στην Παιανία. "Δεν έμενε ποτέ στο Κολωνάκι εκείνος. Να αναλάβει να καθαρίζει το παρκάκι που εγώ καθάριζα. Μην κάνει την μεγαλοκοπέλα, μικρή είναι ακόμα, έχει αντοχές. Βαρέθηκα το Κολωνάκι. Παλιά κατέβαινα με τις πυτζάμες και δεν ενοχλούσα κανένα.", λέει και συνεχίζει, "Έχω ζήσει μισό αιώνα στο κουρμπέτι. Έφυγα από το σπίτι μου από τα 13 και είμαι 63. Στο βιβλίο μου γράφω για όλα όσα πέρασα και όλους όσους πέρασαν απ΄τη ζωή μου. Είναι η βιογραφία μου. Όποιος έχει βρεγμένη τη φωλιά του, να φοβάται. Αλλά εγώ δεν πρόκειται να δικάσω κανέναν. Εγώ θα πω αυτά που έζησα".